Evet..peki domain firması yabancı olursa,host zaten blogger abd lokasyon.Yani yurt dışından biri siteyi açmış gibi olacak.yine aynı sorun olur mu?
bi telefon numarası geçerse ( yorumlarda vs.) gene başın ağrır
footere iletişim için bir mail adresi koyarsan büyük bir sorun olmaz zaten insanlar gidip şikayet etmeden önce işi senle halledebilmek için mail atarlar