Birinin telefon numarası, ismi sitenizde geçerse, sitenizde hiçbir iletişim bölümü bırakmayıp gizli modda takılırsanız bir sabah evden alınıverirsiniz bilgisayarlarınız, hard disklerinizle birlikte. Öyle birşey olmaz falan diyenlerin gazına gelmeyin sonra çok üzülürsünüz.
Evet arkadaslar bu konuya dikkat edin, ben acik whois giriyorum iletisim adresi birakiyorum siteye iletisim formu felan daha iyi oluyor.