SinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam attığım PM lere birde cevap gönderseniz yaklaşık 4-5 aydır 8 TL ödeme yapacaksınız ancak hiç kaale bile almıyorsuınuz yazdıklarımı hep geçiştiriyorsunuz eğer ödeme yapmayacaksanız konumu alıntılayın ve bunu bildirin yemin ederim istemeyecem bir daha bu nedir arkadaş ya harbiden yeter ama giden 5 lira 10 lira 20 liranın peşine düşmüyoruz ama herkesten 1 lira olsa dünya para eder .

Çok ciddiyim hocam ödeyemeyecekseniz eğer mesajımı alıntılayıp belirtin.
merhabalar konu ile ilgili bir bilgim yok onur bey diğer yapılacak iş ile ilgili işlemleri yapıyor bu işlemlerle ben ilgilendigim için net bir şey söyleyemecegim . Ama bu işlemin yapılamamasında bir kasıt aramayın son zamanlarda işlerle ilgili önemli sorunlar oldugundan dolayı bu sizin yazdıgınız istenmeyen durum oluşmuştur. Yoksa neden gönderilmesin...