Hocam attığım PM lere birde cevap gönderseniz yaklaşık 4-5 aydır 8 TL ödeme yapacaksınız ancak hiç kaale bile almıyorsuınuz yazdıklarımı hep geçiştiriyorsunuz eğer ödeme yapmayacaksanız konumu alıntılayın ve bunu bildirin yemin ederim istemeyecem bir daha bu nedir arkadaş ya harbiden yeter ama giden 5 lira 10 lira 20 liranın peşine düşmüyoruz ama herkesten 1 lira olsa dünya para eder .

Çok ciddiyim hocam ödeyemeyecekseniz eğer mesajımı alıntılayıp belirtin.