Konu
R10 en çok beğeni alan üyesi kim ?
19-05-2013, 15:48:12
#11
Lock53
Clockworks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O kişi kim bilmiyorum ama sizin olmadıgınıza eminim..Benimde hiç mesaj atmama rahmen iletirim eksik olmuyor
O degilde nickime tıklayında şu profil ziyaretçi sayısı 4 basamaklı olsun
ben 5 basamak yapmakla uğraşıyorum
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:48:12 -->-> Daha önceki mesaj 15:41:32 --
o değilde ilk yorumdan sonra böyle bir rep geldi
Güldüm
bir de kim attıysa arkadaş sinirli bir şekilde sen değilsin demiş galiba
Gerçekten kim bu arkadaş kızdığımdan değil
pc ye öyle bakarken güldürdü gerçekten