Merhabalar, genellikle mozilla ve chrome kullandığım için blogger sitelerimin explorerda nasıl göründüğüne pek bakmamıştım. Ancak sitelerimi explorerda açtığımda sitemin sadece arka plan resminin çıktığı ve hata verdiğini gördüm. Blogger tema arıyorum şu sıralar ancak çoğu temada belli başlı hatalar veriyor. Aynı durumu yaşayanlar var mı? Explorer kullanım sayısı azalmış olasa da bazı kişiler belli alışkanlıklarından vazgeçmiyorlardır hit kaybı yaşarım gibi geliyor.