serkanizmir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar artık pasaport kaydına gerek kalmadı . Bılgı almak ıstıyen arkadaslara kesın cozum sunuyorum . Pasaporta gerek kalmadan cihazlarını acabilirim .
3 senedir hiç bir tık yok bir anda çık konu aç 5 liraya size gösterecem nasıl olduğunu zaten konunuzda yöneticilr tarafından kilitlenmiş kusura bakmayın sayım Zombie yada Multi ama hiç te samimi değilsiniz