şimdi hocam ilk açılışı bi buton ile yapacak. bu butona bastığında veriyi yollayacak..
veri gittikten sonra cevap olarak bir eventin parametresinden veri gelecek.. örnek
void buton_click(... )
{
veriYolla();
}
public void on_gelenveri(string veri)
{
// islem yap
veriYolla();
}
bu şekilde olursa timer a da gerek kalmıyor.butona tıklandıktan sonra veri geldiğinde event tetiklenecek işlemlerini yaptıktan sonra tekrar veriyolla metodu çağrılarak veri yollanacak ve yine veri geldiğinde event tetiklenecek bu işlem bu şekilde gidebilir..
Hocam bakın şöle özetliyeyim online olarak kartı kontrol ettirmem gerekiyor. Bu şekilde kart okuyunca role dönüyor ve turnike açılıyor. Sonsuz döngü yapmamın sebebi cihaza bir veri gönderiyorum Kart Okutuldumu ? dönen değer eğer okuyorsa busefer turnikeyi açma değerini gönderiyorum yani mecburen Sonsuz döngü kullanmam gerekli.