arkadaşlar tamam dmca ne olduğunu hakkında az çok fikir sahibi olduk ama nasıl kullanılır sorusuna bir cevap bulamıyoruz. dili ingilizce olduğu için anlamakta güçlük çekiyoruz. kullanan arkadaş varsa açıkca bilgilendirirse seviniriz