Konu
Sorun anakartta mı?
18-05-2013, 14:36:23
#8
Onurgule
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ByMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben teknikteyim. kasa olmadan açarım hep. pw sw'a tornavida ile dokunurum. fan'ı monte etmesemde işlemcinin üstüne koyarım.
O zaman kasayı tamamen çıkarıyım. Zemine koyup çalıştırayım. Öyle bir manyetik bir şey olmaz. Deneyeyim teşekkürler.