ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben teknikteyim. kasa olmadan açarım hep. pw sw'a tornavida ile dokunurum. fan'ı monte etmesemde işlemcinin üstüne koyarım.
O zaman kasayı tamamen çıkarıyım. Zemine koyup çalıştırayım. Öyle bir manyetik bir şey olmaz. Deneyeyim teşekkürler.