Eğer sırf bir başkası gözünde bir değere sahip olabilmek için giyiniliyorsa güzel ve şık giyinmenin hiçbir önemi yoktur. Sırf kendi sağlığı ve tarzınızı düşünerek bir seçim yapıyorsanız burada maddiyatında pek önemi yoktur. Bunlar herkes için geçerli olmasada kişisel fikrimdir doğru veya yanlış olarak düşüncelerinizi belirtebilirsiniz arkadaşlar.
Şuan çalıştığım kurumun sahibi bile paraya para demiyor ama görseniz öyle bir giyiniş tarzı varki bir vasıfa uygun göremezsiniz. Etik kavramdada giyiniş birçok anlam ifade ediyor tabi buda giyinmek ile yeterli olmuyor örneğin bir takım elbise ile diğer gün çöpçü kıyafeti giyilse insanların bakış açısı maddi ve manevi anlamda farklı olur.
Buradaki ironiğe dikkat etmekta fayda var bir başkası için değil kendiniz için olsun zaten istenilen ayağa gelir o zaman

Bu tip şeyleride belirtiyorum ama öncelikle kendimden başlasam daha iyi olacak örneğin eskisi gibi olmasada kollarımın zayıflığı hala dalga boyutunda.
Tavsiyeye gelince mağazalar yerine nedense hep eminönüne giderim belirli başlı giymiş olduğum veya her ay yapmış olduğum bir alışverişim yok.