cpu oranı çok düşük geldi hocam %20 lere kadar izin verebiliyormusunuz ? yada cpu aşımında nasıl bir yol izliyorsunuz direk suspend mı atıyorsunuz ? ödemeleri aylık 3 tl şeklinde her ay yapabiliyormuyuz yoksa senelik mi almamız gerekiyor ?