şimdi hocam ilk açılışı bi buton ile yapacak. bu butona bastığında veriyi yollayacak..

veri gittikten sonra cevap olarak bir eventin parametresinden veri gelecek.. örnek

void buton_click(... )
{

veriYolla();
}
public void on_gelenveri(string veri)
{

// islem yap

veriYolla();

}


bu şekilde olursa timer a da gerek kalmıyor.butona tıklandıktan sonra veri geldiğinde event tetiklenecek işlemlerini yaptıktan sonra tekrar veriyolla metodu çağrılarak veri yollanacak ve yine veri geldiğinde event tetiklenecek bu işlem bu şekilde gidebilir..