şimdi hocam ilk açılışı bi buton ile yapacak. bu butona bastığında veriyi yollayacak..
veri gittikten sonra cevap olarak bir eventin parametresinden veri gelecek.. örnek
void buton_click(... )
{
veriYolla();
}
public void on_gelenveri(string veri)
{
// islem yap
veriYolla();
}
bu şekilde olursa timer a da gerek kalmıyor.butona tıklandıktan sonra veri geldiğinde event tetiklenecek işlemlerini yaptıktan sonra tekrar veriyolla metodu çağrılarak veri yollanacak ve yine veri geldiğinde event tetiklenecek bu işlem bu şekilde gidebilir..