bu konu neden uzadı anlamadım
hocam sen veriyi yolla.. ne zaman istiyorsan o zaman yollattır ama bir döngü yazman çok mantıksız.

şimdi kurgulaman gereken şey şu

1- istek yap
2- gelen veri için bir event oluştur (hangi sistemi kullanıyorsun bilmiyorum ama muhakkak veri geldiğinde tetiklenen bir event var)
3- bu event den veriyi çek
4- timer kullanmak yerine eğer her veri geldiğinde tekrar istek yapmak istiyorsan bu eventin içinde tekrar isteği yap, ve tekrar veri geldiğinde o event dönecek. bir nevi recursion metod yazmış oluyorsun (kendi kendini çağırıyor)