+1 bizimkide öyle hocam.
Tema kendi kodlamamız, 3 aydır kullanıyoruz bu sürüme kadar sorun yoktu.
Bugün bir kaç müşterim alan adı siparişi verirken sorun yaşayınca kontrol ettim ki, problemin bizden kaynaklı yani, whmcs'den kaynaklı olduğunu gördüm.
Durumu bir an önce fark edip, bir duyuru yaparlar inşallah.
Default tema ile satın almayı denediniz mi?