ben bu yazıların bir kısmını yazabilicem sanırım - öyle görünüyor. o yüzden; sipariş sahibinden ricamdır: gönderdiğim örnek dışında yollayacağım yazılardan da memnun kalırsanız, ilk 50 taneyi diyelim; benim yazacağımı düşünün. daha fazlasına talip değilim, bir tıkanma noktası gelir mi bilmiyorum-gelebilir tabii.
siparişi yazmayı düşünenler için denemiş insan notu: çok zorlayıcı bi konu değil, bi parça hayal gücü, kelimeleri biraz eğip bükmek yetecek gibi...