Bence bu işlerde hem vergi levhası hemde yetkili servis sağlayıcı faliyet belgesi istenmeli ki işin ciddiyeti ortaya çıksın.
BTK her önüne gelene şeker dağıtır gibi faliyet belgesi dağıtırsa kalitesiz olmasında ne olsun ?
BTK nın yapamadığını R10 yönetimi yapsın ibret olsun