Merhaba,

Öncelik ile şunu belirtmeliyim ki bu şahıs yıllık 10TL'den reseller satıyor sizce biraz abes değilmi? yani bu şahıs sunucunun masrafını nasıl karşılıyor hadi sunucuyu anladım altyapısı için nasıl yatırımlar yapıyor 1 sunucuya yüklenilirse olacağı bu yani herşey saldırıdan ibaret değil ha saldırı olmus bea adam her 20 hesap için 1adet ıp bloğu çıkarsanız saldırı oranını %100 oranından %25 oranına kadar düşürmüş olursunuz lütfen size tavsiyem reseller konusunda ucuz firmalar ile çalışmamanız.

Geçmiş olsun