ben arkadaşa verdim, arkadaş kazanıyor şimdi elinden nasıl alırım gibi bir konu olmuş bu. verdiysen ALMA alacaksan neden verdin? şimdi o adam o hesaba güveniyor belki sadece. belki o hesaptan ailesini geçindiriyor. başka isimle kendine yeni bir hesap aç. aksi taktirde hak yemiş olursun, illa ki alırım alacam diyorsan burada sana kimse yardım etmez bence amma ve lakin arkadaşınla halen görüşüyorsan konuşarak ve anlaşarak onun rızasıyla alabilirsin.