bende iade istedim ama ne yazık ki alamadıgımız hizmetin parasını verdik, hesap açıldıktan 7 gün içinde iade yapıyorlarmış. Açtıgınız hesapları hostu kullanamadım diyorum yok yani bir sonuç boş yere verdik para havaya gitti resmen