Sitemdeki özgün içeriklerim linksiz ve izinsiz kullanılmakta. Hatta takip edipte index almadan kendi sitelerine ekliyorlar.
Şimdi ben Dmca sitesine ücretli kayıt oldum. Zaman zaman otomatik olarak alt sayfalarımı ekliyor. Ben bundan sonra ne yapacağımı bu siteyi nasıl kullanıcılacağını bilmiyorum. Kullananlar ve bilenler burdan veya msn/skype veya team ile yardımcı olurlarsa çok sevinirim.