yazarcizer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz bu ay ödemeyi bayağı geciktirdik, sağolsunlar "gık" demediler. Allah razı olsun. Benim ortak biraz tez canlı, sinirlidir; ona bile hiç kızmadılar ticket meselelerinde Firmadan çok memnunum ben. Burada sürekli övülen bazı firmalardan kat be kat iyiler. Özellikleri canavar gibi görünmesine rağmen bazı firmalarda site sürekli kapanıyordu 1-2k hitte. Artık ne oyunlar dönüyorduysa...

Ama Özkula'daki kalite ve anlayışı başka bir firmada görmedim. Tekrar teşekkür ediyorum. Zaten bu tip konularda elimden geldiğince firmayla ilgili düşüncelerimi yazıyorum Son yorumu yapan arkadaşın karşılaştığı durumla hiç karşılaşmadım henüz; inşallah o da aynı şeyi yeniden yaşamaz
Değerli yorumunuz için teşekkürler.