3 gün önce gönderdim, yarım saate kadar elimde olacak. kargo teslimattaymış. hızlılar fena değiller.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:46:07 -->-> Daha önceki mesaj 11:01:32 --

telefon elime ulaştı. sorunu halletmişler. problem yaşamadım denilebilir, bilginiz olsun.