Merhaba kullandığım operatör vadofone sabah uyandığımda telefonumun saatinin 1 saat geri alındığını fark ettim uykuluyken falan yaptım mı diye duşurken yurttan arkadaşların da başına gelmiş saat 2 civarları olmuş bu geri alınma işlemi galiba vadafone kafayımı yedi ne oldu :d