Jane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
NTVspor alır heralde. Hazırlık maçı nihayetinde.
Hazırlık maçlarımızı birkaç yıllığına D-Smart aldı diye hatırlıyorum. Belki bu yıl sözleşme biter, "açık" bir kanalda izleyebiliriz.