Bence 15 TL'de çok. Hem işinin ehli birini arıyorum diyorsunuz hemde vereceğiniz ücreti siz belirliyorsunuz. Size müşteriniz öyle mi yapıyor? Bu parayla ancak ilköğretim yaşlarındaki birine iş yaptırırsınız.

Forumda zaman zaman ücretsiz döküm yapmaya gönüllü arkadaşları görüyorum onlardan biriyle anlaşın bari.