Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bu kadar sorumsuzluk olmaz bir reseller aldık aldığımız günden bu güne 2 günde bir 3 günde bir kapanmalar reselleri aldığımız günden bu günü her gün sıkıntı sonra bir gitti sitelerimiz bir daha gelmedi ne oldu yedekler gitti tamam onunda anladık şimdide ticketler cevap verilmiyor buradan yazıyorum cevap verilmiyor kaç gündür diyorum olmayacaksa bizim işimiz iade alın onuda cevap verilmedi daha kendimize göre iş yapıyoruz bizde bana bağlı olan müşterilerden yediğim laf diz boyu ben sitelerimin daha hiç birini resellere atamadım zaten bir sıkıntımız var dedik bir kere baktılar 2 3 gündür bekliyoruz daha ben beklemekten çok sıkıldım müşterilerime diyecek bir sözüm kalmadı iade alın yeter başka bir firma ile çalışırız