slm arkadaşlar, dün düştü pr1 diye aldım. blog kurup cfg, plugin, mod, map falan paylaşmayı düşünüyorum. belki forumda kurabilirim. domain hakkında fikirlerinizi ve önerilerinizi beklerim.

csmekani.com