Yazıda 7 kere ego 6 kere güç kelimesi mevcut ego kelimesi daha fazla bundan dolayı egomuzun gücü kontrol altında tuttuğu aşikardır. Ama asıl güçlü olanlar egolarını kontrol altında tutabilenlerdir büyük güçlerin arkasında ise ego olmadığı için ne karanlıkta nede aydınlıkta görünürler. Zengin insanlar ? zenginlik sizce nedir gücün esiri olmak mı yoksa güce hükmetmek mi yoksa gücün bizzat kendisi olmak mı yada güce boyun eğmemek midir.