frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi msnden bi pazarlık yapalım yada skyp felan msnde yoksun badır...
Kardeş buara çok yoğunluk var, akşamları ara ara giriyorum Skype'a..