Sadece bu yazınız değil, genel olarak bloğunuzda yazdıklarınız için de tebrik ediyor ve düşüncelerinizi paylaşmaya devam etmenizi diliyorum. Düşünüp sorgulayabilen dostları görmek huzur veriyor.
Bilmem nereden aklıma geldi ancak az önce eşime e-posta ile bir link göndermiştim. İzniniz olursa onu da ekleyeyim buradan. Sevdiğim yazıları sevdiklerimle paylaşmayı severim. Belki eski ama halen bazı şeyleri sorgulayamamışlar olabiliyor.
Link
Özellikle "reklamlarla pırlanta" bölümü muhtemelen söylediklerinizle ilişki kurmamı sağladı sanırım.