Dini yönden çok sakıncalı bir durum bilmediğini varsayarak özetleyim konuyu.

geçmiş dönemde cahillik dolayisiyla yapmiş arkadaşlar varsa çıkartmanın yollarını arayıp Allaha dua etmelidirler.

dövme yapdirmayi düşünen arkadaşlar için bir hadis'i örnek göstereyim

“Resulullah sallallahu aleyhi ve selem faiz yiyeni, yedireni, ona şahitlik edenleri, onu yazanı; dövme yapanı, gü*zelleşmek için dövme yaptıranı, sa*dakaya mani olanı, hulle* yapanı ve hulle yaptırmak is*teyeni lanetledi.” (Buhârî, Libâs, 82-87; Müslim, Libâs, 119)

ben size dini yönden zararlarini söyledim, tartişma konusu deyildir, sadece merak edipde başkalarının aklı 'da karışmasın diye.