Ben bugün başvuru yaptım 1 saat içinde cevap attılar iletişim bilgileri eksik veya belirtilmemiş diye tekrardan düzeltip gönderdim aradan 7 saat fln geçti ama hala cevap atmadılar olumlu olumsuz. 1-2 saat içinde onaylanıyor yazmış herkes napmam gerekir bekleyimi iptal edip tekrar başvurumu yapayım ? İşin üstadı arkadaslar yardımcı olursa çok memnun olacam. Şimdiden teşekkürler