Konu
Hotmail smtp sorunu
13-05-2013, 11:59:14
#1
DelipoyrazNET
Arkadaşlar hotmail smtp olarak outlook kullandırıyorum bir müşterime ancak şunu soracağım kullanan varsa sürekli webten girin gönderin uyarısı alıyormusunuz? Yoksa sadece başlangıçta mı oluyor bu olay? (Bir hafta falan)