orası doğru olabilir ama ios ve android uygulama yazan sirketler varken bize pek sıra gelmez sanırım
Dostum insanlara pazarlamak zorunda değilsin sağlam bir uygulama yapıp reklamlardanda para kazanabilirsin
ayrıca ben yeni işlere girmeden önce programlamadan kazancım aylık 3 binlira civarıydı