Almanya hannover üniversitesine başvurdum. İnşaat mühendisliği için kabul geldi. Konsolosluğa gittim ve 2 defa mülakata girdim. İlk başvuruda ( 70 gün sonra açıklandı ) hiç bir eksiğim olMAMAsına rağmen RED aldım. İtiraz ettiğimde 2 hafta içinde açıklandı yine RED verdiler.

Kısacası anladım ki, Almanlar Türkler'den gerçekten bıkmışlar ve artık ülkelerine kabul etmiyorlar. Bu nedenle Almanya'yı tercih etmemenizi öneririm hocam