işlemci amd almanı tavsiye ederim intelden tek kötü tarafı soğutucularıdır geri kalan kısımda bir sıkıntı olmaz soğutucuda sana önereceğim THERMALTAKE CONTAC30 olabilir. yeni nesin ekran kartlarını iyi incele ekran kartında DX11 olmalı kesinlikle kasada yine termaltek veya gıgabyte öneririm.