Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sade ve hoş bir blog olmuş, içeriğinizi bol tutmaya bakın

Ben de sizi konuma bekliyorum.
https://www.r10.net/benim-blogum/101...dim-oteye.html
Yorumunuz için teşekkür ederiz.