Fazla iddaa oynayan birisi değilim fakat, bir ödememi müşterim şans oyunlarına yolladı. 10 lira gibi bir şey. Olayın esprisi şu; Artık çoğu insana böyle davranmaya başladılar, dişlerini göstermeye. Mail attım, aynı cevabı aldım. Ertesi gün ödemem geldi, hesabımı kapatabilirsiniz diye bir mail daha gönderdim. Nesine'ye geçtim, az çok iddaa oynarsam da oradan oynayacağım.