Bilyoner kullanan var mı onda durumlar nasıl?
Aramışlardı Eft kanalı olarak kullanıyorsunuz demişti. Bende bakınız iddaa oynuyor muyum? dedim. Evet haftada 2-3 kupon oynuyorsunuz ama yinede eft kanalı olarak kullanıyorsunuz demişti. Ödememi yaptıktan sonra hesabımı kapatabilirsiniz teşekkürler diyerek yüzlerine kapatmıştım.