Sores_Alp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende arkadaşlara katılıyorum.Sonuçta insan için özel değilse, amaç şekil içinse geçici ne kadar düzgün birşey bilmiyorum bari onu yaptırın.

Allah var bazen yakıştırdığım insanlar oluyor, bayanara değil de erkeklere. Bazı vücutlara sade olanlar yakışıyor.Ama her yerini dolduranları sevmiyorum.Yinede herkes kendi bedeninden sorumludur.Ben kendi adıma her türlüsüne karşıyım

Neyse geçenlerde bir tane görmüştüm ve yaratıcı gelmişti, bilgisayara kaydetmiştim size göstereyim belki ilham getirir.

Bunu bende görmüştüm bir yerde ama düşünsene 50 yaşına gelip kolda çizgi film kahramanı görmek ??

Vazgeçemiyeceğin bir şey yapmalısın bence bunların başında aile ve tuttuğun takım gelir