merhaba arkadaşlar chrome tarayıcı kullanıyorum fakat r10 da türkçe karakterler gözükmüyor ı yerine şapkalı y gözüküyor ayrıca herhangi bi kategoye girdiğim zaman resimler felan gözükmüyor ne yapmam lazım farklı tarayıcıdan denedim bi problem yok sadece r10 da oluyor diğer siteler normay