vala ben üşengeçlikten yazamadım ama gerçekten teşekkür ederim çok güzel bir yazı olmuş.
Bir ilavede ben yapayım : youtube , pinterest,instigram,facebook, google plus ve twitter hesaplarınızı kesinlikle oluşturun ve sitenizde logoları ile link verin. Yazdığınız yazıları sayfalarınızda paylaşın.