Hocam ben hep skypedayım. Msn'den sonra belki sorun yaşıyor olabilirsin.

2 skype adresim mevcut. Birisi msn'den geçiş yapan unalsahin@hotmail.com.tr , diğeri ise iş yaptığımız arkadaşların daha yoğun olduğu " unalsahin55 "