Konu
DarksPrince'e teşekkürüm var!
10-05-2013, 20:51:16
#16
DarksPrince
Hocam ben hep skypedayım. Msn'den sonra belki sorun yaşıyor olabilirsin.
2 skype adresim mevcut. Birisi msn'den geçiş yapan
unalsahin@hotmail.com.tr
, diğeri ise iş yaptığımız arkadaşların daha yoğun olduğu " unalsahin55 "