Foruma link eklemenin faydası zaten yok çünkü nofollow
Evet aynen öyle. Bu duruma kimse dikkat etmemiş. Bunun yanında, forumdan belkide yüzlerce link çıkışı oluyor. Ben şöyle düşünüyorum : Elinizde 1 tane ekmek var. Bu ekmeği 1 kişi yerse doyar, ama 10 kişi yerse hepsi aç kalır. Örnek ne kadar yerinde oldu bilmiyorum ama şimdi aklıma geldi

Yani bir siteden çok fazla link çıkışının olması, o sitenin değerini düşüreceği gibi, o siteden çıkan linklerin sahiplerine de bir yararı olmaz. Ayrıca hacklink ile pr10 olmuş siteleri gördüm. Bu sitelerin domain authority değeri yerlerde. Yani sadece toolbarda görünen pr10. Ama aslında fos yani.