Bişey çıkmaz merak etmeyin, ceza alsanda en fazla arkadaşın dediği gibi erteleme alırsın ayrıca hakimin karşısına filan çıkmayacaksın katip alıcak ifadeni fazla sıkılmana gerek yok kısacası.
Teşekkürler hocam. Peki ifadeyi bulunduğum şehre alma imkanım var mı acaba? Sınavlar dolayısıyla o tarihte Afyon'da kalmam lazım..