Üstad 10 siten varsa ya 10'uda yükselir
Yada tem tersi düşer
Neden?
Aynı elin ve mantığın ürünü bir hata varsa tüm sitelerinde o hatayı yapmıssındır.
Hocam bu sitelerin hepsi ayrı ayrı siteler, ayrı ayrı sahipleri var. Aynı sunucuda tek bizim site yok yani.
Farklı siteler, farklı yazılar, link almalar vs var ortada.
Yani 10 sitenin 10'da bizim site değil. Sadece bir site bizim site.
Diğer sunucudaki sitelerin ayrı sahipleri, yaptıkları işler vardır yani.