ebulfeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiyen icins agol abi.Yok zaten öyle spma sekilde ilerlemeiyoruz kööük bir ekib yaptık biri youtube,flickre gibi yerlere hem resim video hemde acıklama kısmına makale yazıyor biri forumlara bloglara dadanıyor bende kafama göre birşeyler yapıyorum.Ama saglam vuruslarımızda oldu özelden yazarısırız bunları inşallah Ben gittim verdiğiniz bilgielr iciin sagolun.
Hocam pm ile rica etsem pr10 gibi forum linklerini verebilir misiniz bizde yazalım tanıtım yazısı.