Ben bu insanları anlamıyorum! Bir sürü DM gelmiş ve %90ı PR3 ve Pr4 siteler. Ve sormuşlar "abi PR4 olsa olur mu?" diye. Kardeşim işimize yarasaydı başlıkta ve içerikte PR3 de yazardık PR4 te. Bu biraz şeye benzedi, mağazaya tshirt almaya gidiyorsunuz. Bu tshirt'ün M bedeni var mı diyorsunuz? Satıcının var veya yok demesi lazım. Ama size "XL'ı var abi" demesi gibi. XL lazım olsaydı XL var mı diye sorardık yani...