Domain satın alıp ödeme yapmayan kişiler burada din adına ahkam kesiyor ya.. Kimse sizin dini savunmanıza, yüceltmenize, klavye başında mücahitlik yapmanıza ihtiyaç duymuyor gençler. Daha beter zarar vermeyin, susmayı bilin bari.
"Sıradan mealleri önemsemeyin"miş, hey Allah'ım.. Mealin sıradanı mı olur, ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu senin?